piątek, 11 stycznia 2013

Sos do burgerów - "Jak z McDonald's"

Obiecałam  wczoraj, że podam przepis. Słowa dotrzymuję... 
Podobny przepis, przypadkiem wpadł mi w oko podczas przeczesywania czeluści Internetu w poszukiwaniu inspiracji... 
Zaręczam sos jest świetny w smaku... Mój Ukochany (najsurowszy krytyk) przyznał mu swój certyfikat :D
A pasuje nie tylko do burgerów, ale w zasadzie do każdej możliwej kanapki...

Składniki:
- 1 ogórek korniszon
- 1 łyżeczka posiekanej cebuli
- łyżeczka musztardy
- 2 łyżki majonezu ( polecam jakiś łagodny majonez)
- 1 łyżeczka zalewy z korniszonów
- 1/2 łyżeczki cukru
- sól do smaku

UWAGA!! Z tej proporcji wychodzi niewielka ilość sosu. Robiąc go dodaję zwykle 4-5x więcej składników, żeby za chwilę nie dorabiać kolejnej porcji sosu...



Wykonanie:
Wszystkie składniki połączyć ze sobą i dobrze wymieszać. Odstawić na 1h do lodówki, aby smaki się ze sobą połączyły.

Gotowe. Smacznego.


3 komentarze:

  1. Jak najbardziej lubię domowe sosy :) Ten wygląda ciekawie, więc chętnie wypróbuję :) Chociaż sama nie wiem czy to "Jak z McDonald's" powinno mnie zachęcać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. super sosik :) aczkolwiek burgery jem rzadko :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja burgery jem bardzo rzadko, ale chetnie wyprobuje z czyms innym :)

    OdpowiedzUsuń